Project in beeld

Online en offline marketing: van website en SEO copy tot social campagnes en drukwerk

De uitdaging

Een uitgebreid, online portfolio

Adagium is dé expert op het gebied van bedrijfsoverdrachten. Hoe we met ze in contact kwamen? Via Workspace Veghel. De founder van dat prachtige bedrijf is namelijk ook eigenaar van Adagium. Toen we het online traject voor Workspace Veghel afrondde, deden we een zoekwoordenonderzoek voor Adagium. Dat bracht een hoop nieuwe inzichten met zich mee! Sterker nog, het vormde de basis voor een online en offline marketing strategie. Het hoofddoel? Een online visitekaartje realiseren met daarin een uitgebreid overzicht van alle succesvolle bedrijfsoverdrachten.

Deepdive

Huisstijl, webdesign en website

Marlon gaf Adagium een gloednieuwe, zakelijke huisstijl. Zo voegde ze bijvoorbeeld de kleur blauw toe aan hun kleurenpallet en vond ze het perfecte font. Hun deskundigheid, betrouwbaarheid en Brabantse nuchterheid komt inmiddels perfect naar voren. De website – voorzien van prachtige teamfoto’s en beelden van het kantoor – brengt het design tot leven. Van inhoudelijke dienstpagina’s tot referentiecases en een multimedia kennisbank… Je vindt er álles op een overzichtelijke manier. Tom outdid himself! De teksten? Die komen dan weer van de hand van Manon. Ze zijn helder, duidelijk en slaan de juiste balans tussen leesbaarheid en deskundigheid.

Extra functionaliteiten

Waardeberekeningstool en referentiemodule

Om de website nog een tandje hoger te tillen ontwikkelden we samen met Adagium een waardeberekeningstool en een referentiemodule.

De waardeberekeningstoel is ideaal voor gebruikers. Ze vullen een aantal gegevens in over hun bedrijf en ontvangen vervolgens automatisch een gepersonaliseerd rapport. Hierin staan een indicatieve waardeberekening en tips om een bedrijfsoverdracht voor te bereiden. Deze tool is niet alleen handig voor gebruikers, maar levert ook verschillende waardevolle leads op.

Het belangrijkste voor Adagium zijn hun tevreden klanten. Zodra een deal is gesloten, wordt er direct een interview afgenomen. Het interview met een goede foto van de ondernemer wordt gedeeld op de website en social media. We hebben zelfs een speciale referentiepagina en module gecreëerd, waarin de tevreden klanten worden gecategoriseerd op branche.

Wij hebben een warme band

Met deze fijne mensen

Alsof dat nog niet genoeg is...

Social media, drukwerk en events

Jij dacht dat we al klaar waren? Mooi niet. We werkten namelijk ook een complete social strategie uit. Hier dragen we tot op de dag van vandaag nog steeds aan bij. En ook offline marketing is he-le-maal ons ding. Zo werken we momenteel aan een magazine en smeden we plannen om diverse evenementen te organiseren. Blijf ons dus vooral in de gaten houden… Er komt nog heel veel mooi werk aan.